Блог
Фільм «Месники 2: Ера Альтрона» з’явився на великих екранах України 23 квітня, зразу ж на наступний день після світової прем’єри. І наскільки сильно фанати чекали цей фільм, настільки ж сильно скептики сумнівались в майбутньому успіху цієї частини франшизи, оскільки багато людей розчарувалися в першій частині «Месників», чекаючи від неї чогось більшого. Чиї ж очікування підтвердили «Месники 2»?
Почну зразу з висновку… дивно, правда?. «Месники 2: Ера Альтрона» шикарний фільм, чуєте, Ш-И-К-А-Р-Н-И-Й. Чисто моя думка, що це поки кращий фільм від компанії Марвел. Такі собі кіногурмани скажуть, що йому не вистарчає глибини, змісту і це чисто атракціон для того, щоб повеселитись, а не задуматись. Насправді ж у фільмі все це присутнє, а таким людям переважно просто не подобаються стрічки такого плану, от вони і бісяться. Тому якщо ви задумувались сходити в кіно на «Месників», то можете далі навіть не читати ( ібо я просто продовжу нахвалювати картину), а біжіть в кінотеатр і скоріш купуйте квиток на найближчий сеанс.
Вважаю, що найкращим компліментом для фільму є те коли глядач переглядає його на одному диханні. І так було у випадку з «Месниками». Фільм насичений, динамічний, розумний, веселий… а жарти з фільму це окрема тема, буває, що на комедіях так не посмієшся. Все відбувається дуже динамічно і захопливо… знаєте буває так що через динамічність стрічки і перенасиченість самим екшином ця стрічка починає під кінець надоїдати, як це було в «Форсажі 7», проте в «Месниках» все ідеально збалансовано і їх хочеться дивитись ще і ще навіть після закінчення. Признаюсь, що дивився увесь фільм з відкритим ротом і не спирався на стілець, можливо я й виглядав як мудак, але через різні цікаві сюжетні ходи челюсть так і відпадала, а не спирався на сидіння тому що картина постійно змушувала роздумувати і зосереджено осмислювати побачене, хоч це було зовсім неважко.
Про акторську гру, операторську роботу, режисуру і все в тому роді взагалі не потрібно говорити, оскільки у «Месниках» той випадок коли можна задуматись, що краще зняти практично неможливо.
Скільки не ходи в IMAX постійно нам нагадують про те, що ця технологія нам гарантує практично повне занурення у стрічку. І я чомусь ніколи не міг відчути цього славетного повного занурення про яке мені нагадують у кожній рекламці… ну так класний звук… об’ємна картинка… гарна чіткісь і хороші кольори, але все ж це не так виразно і відчуття в мене такі ж, як від перегляду фільму у звичайному кінозалі, просто якість на порядок краща. Але саме у «Ері Альтрона» я відчув те приславуте занурення і на пару годин випав з реальності. Тому річ далеко не в технології, а в самому фільмі, хоч звичайно краще дивитись в IMAX, оскільки це додає ще більшої ефектності.
Оскільки я почав з висновку, то зараз просто побажаю приємного перегляду)
P. S. Не спішіть покидати кінозал коли почнуться титри. Після них буде бонусний ролик в марвелівському стилі.
"А ти віриш у долю?"
На днях в українських кінотеатрах з’явився фільм вітчизняного виробництва з назвою «Смертельно живий». І зірки на небі стали так, що мені пощастило переглянути цю дуже захоплюючу кінострічку про яку я й хочу вам розповісти.
В основу сюжету покладена історія про відомого автора, що уже декілька років отримує СМС на телефон з передбаченнями про його майбутнє і ці передбачення обов’язково збуваються. У черговому повідомленні головний герой дізнається про свою смерть і намагається негайно розібратися у цій чортівні, адже, згідно з смскою, жити йому залишилось всього декілька годин.
З початку перегляду стрічки ви спокійно сприймаєте все побачене на екрані і комфортно відпочиваєте на сидінні, жуючи свій попкорн… чи що ви там любите жувати. Усі діалоги красиві і зрозумілі… у таких моментах можна порівняти перегляд фільму з прослуховуванням музики, коли ти просто отримуєш задоволення і лишній раз не задумуєшся над почутим/побаченим (тут сценаристу великий плюс, прям ПЛЮСІЩЄ). Проте вам все ж цікаво, що буде далі і ви не відволікаєтесь. Фільм тримає. Загалом ви сидете розслаблені і не напружуючись слідкуєте за легкою і цікавою розповіддю цікавої історії. Час від часу трапляються дуже вдалі і смішні жарти (тут у скарбничку сценаристу кладемо ще один плюсик). Ну усе іде в одному не надоїдливому й легкому темпі. Доки нам не починають роз’яснювати, що насправді діється. І тут твій розслаблений мозок починають бомбардувати, як Перл Харбор в 1941 році. В кінці фільм різко заставляє вас інтенсивно думати і ще більше заплутує. На одному вузлику зав’язуються ще декілька вузликів і ви намагаєтесь усі їх розплутати, проте чогось не хватає. Останні десять хвилин ви сидите в розумових потугах, які компенсують усю ту легкість з якою стрічка дивилася з самого початку. А коли фільм завершиться, то усе стає на свої місця і ти виходиш з кінозалу з враженим лицем, і в думках в тебе таке: « Огого! Нічосі…. І це український фільм…. Крутяяяяк».
«Смертельно живий» - це той випадок коли неймовірно цікава історія компенсує малий бюджет фільму. По суті нам просто розказують історію, а не показують її. У стрічці є зовсім небагато сцен, (проте їх досить, щоб глядач не втомися від одної й тої ж обстановки), між якими ми час від часу переносимось. Тому оцінювати монтаж, операторську роботу і художнє оформлення не обов’язково, оскільки у цих аспектах робота над фільмом була не складна, але й тут усе, що було потрібно зробити, усе було добре зроблене. А Мінімальний акторський склад ( 10 акторів ) впорався зі своїм завданням на всі 100% і я впевнений, що Станіславський їм повірив би.
Завдяки сюжету, ідеї і сценарію фільм вийшов дуже і дуже хорошим, і якби було трошки більше фінансування та реклами, то «Смертельно живий», мабуть, на рівних змагався б з «Поводирем» за найкращий фільм незалежної України.
P. S. Якщо маєте можливість, то ОБОВ’ЯЗКОВО сходіть на цей фільм в кінотеатр ( і навіть не раз) та підтримайте гривнею українське кіно… чудове українське кіно.
P. P. S. На популярному російському сайті КиноПоиск «Смертельно живий» має низькі оцінки, проте не зважайте на це, оскільки ті хто їх ставили, мабуть не переглядали цей фільм)
У цій коротенькій статейці хочу відмежуватися від того, що "Незламна" це український фільм, оскільки, для української кіноінжустрії це точно серйозний прорив. Тому нижче розповім про стрічку уже з погляду світового кіно.
Скільки вже фільмів про війну знято, скільки переглянуто, скільки ще знімуть і скільки ще треба буде подивитись. І здавалося б, що уже майже неможливо придумати щось новеньке у жанрі військової драми, але ж ні… придумали таки знімати цілі фільми про окремих людей та їх життя. І ця ідея таки «вигоріла» і тепер уже не перший фільм про окремих людей-військових ми з цікавістю переглядаємо з великих екранів.
В прокаті з’явилась українська, історична, біографічна, військова драма про другу світову війну – «Незламна». Фільм нам розповість історію життя військової Людмили Павличенко, а саме події 1937 – 1957 років.
Перед переглядом фільму думав, що буде щось подібне до «Американського снайпера». Насправді значною частиною ці дві стрічки перетинаються, але їх ніяк не можна під одну лінійку рівняти, ібо картина «Незламна» більше «по делам сердечным». Тому якщо суворий дядько в шкіряній куртці захоче побачити багато м’яса і вибухів, то він їх побачить, але його тверде сердечко трошки розм’якне від любовних переживань, яких у кінокартині дуже багато. Атмосфера в картині також присутня і не було у «Незламній» жодного моменту коли можна сказати: «Не вірю!».
У категорії «стрілялки, літалки, вибухи і м’ясо», незламна також бере своє, але порівняно маленький бюджет в 5 мільйонів доларів не дозволив помістити у фільм найновіші досягнення у сфері спецефектів + майже всі такого роду моменти є в трейлерах.
Підбір акторів до фільму був просто ідеальним. І жодна суперзірка з голлівуду не зіграла б краще наших шикарнющих акторів. Тут українському режисеру Сергію Мокрицькому величезний лайк. Окремої уваги достойна Юлія Пересільд, що грала головну роль. До цього її можна було б побачити тільки у величезній купі російських серіалів, але думаю, що саме у фільмі «Незламна» актриса змогла показати увесь свій талант.
Загалом якщо відмежуватися від шедеврів у жанрі військової драми, то «Незламну» можна вважати дуже сильним фільмом. Та коли згадати такі фільми, як «Піаніст», «Врятувати рядового Раяна», «Свої», «В бій ідуть одні «старики» та ще величезну купу хорошого кіно про війну, то «Незламна» на їх фоні зовсім не виділяється. Тому як звичайна кінокартина «Незламна» дуже навіть сильна, але як військова драма цей фільм твердо знаходиться десь посередині.
P. S. Обов'язково сходіть на "Незламну" в кінотеатр і підтримайте копійочкою українське кіно.
Всі вже давним-давно знають і люблять кіносерію «Форсаж». Хоча якщо говорити по правді, то після «Форсажу» І «Форсажу 2» франшиза скотилась на 3 і 4 форсажах (ІМХО, чисто моя думка), а на 5 серії були суцільні стрілялки з вибухами і погонями. У фільмі «Форсаж 6» усі вже забули про закони матінки фізики і силу тяжіння матінки Землі, але сюжет хоч був більш-менш. Ну а у сьомому форсажі все було вже на абсолютно новому рівні… на рівні плінтуса -_- …. Ну про плінтус трошки загнув, але зараз постараюсь пояснити чому він такий поганий і чому його всі так люблять.
Хочеться почати з сюжету над яким режисер не дуже задумувався. Отож коротко сюжет: їздять, стріляють, б’ються, стріляють, їздять, вибухають, стріляють, літають, літають, б’ються, вибухають. Здається я нічого не пропустив.
У Форсажі 7 напхали стільки екшену, що сама ідея фільму не змогла вмістити у себе таку величезну кількість різного роду руху. Хочеться сказати фільму: «Зупинись трошки, почекай, постій», але у ньому з’являються ще більше стрілянини і вибухів ненадійно зв’язаних тонесенькою ниточкою сюжету.
Окреме слово можна сказати про сценарій фільму. Якщо усі діалоги ще трошки скоротити, то їх, мабуть, можна було б записати на одному листку А4. І це знову ж таки через екшн і ті всі замути з польотами.
Акторський склад Форсажу завжди можна було кинути у скарбничку плюсів фільму, а тут ще й Джейсон Стейтем грає ключову роль. Про Пола Уокера вже наговорено і переговорено ще у 2013… і варто просто віддати данину поваги останній ролі цього чудового актора.
Загалом про фільм говорити багато непотрібно, ібо тут немає про що говорити. Творці стрічки просто уявили себе кулінарами і добавили до страви з перцем ще гострішого перцю, посипали це меленим перцем і заправили це все діло купою гострого перцю.
Але все ж ми любимо Форсаж ще з часів його першої серії, коли цей фільм нас підкорив, а потім повністю полонив нас своєю другою частиною. І навіть, якщо порівняємо такі різні фільми як «Форсаж» і «Форсаж 7», коли побачимо їх шалену різницю, то все одно не перестанемо любити цю прекрасну франшизу. А все тому що аналогів такому фільму з крутими тачками і крутими акторами немає і мабуть вже не буде. І я можу впевнено сказати, що навіть коли після Форсажу 3, 4, 5 і 7, які мені зовсім не сподобались випустять якимось чудом ще одну серію, то наскільки б вона поганою не була я всеодно її подивлюсь ібо це вже частинка цілої епохи у кіно.
«Робот Чаппі» - фільм режисера Ніла Бломкампа («Район №9»), який з’явився у світовому прокаті 5 березня, а в українському 12 числа того ж місяця.
Про сюжет багато говорити нетреба. Фільм розповідає нам про те, що станеться коли робота можна було б наділити людською свідомістю ( емоціями, почуттями, талантами тощо). Насправді вчені вважають, що з цього б почалось повстання машин, які б винищували людство, але це вже зовсім інша історія… про Термінаторів і тому подібне.
Уявіть собі фільм у який замішали усього потрошку: пару грам «Елізіуму», жменьку «Району № 9», трохи фільму «Юність», посипати мультиком «Місто героїв», заправити це науковою теорією про наділення робота почуттями і перемішати усе, що вийшло з фільмом «Трансформери». Нілу Бломкампу вдалося зготувати з цих інгредієнтів дуже смачну і оригінальну страву.
Стрічка йде 2 години і з перших же хвилин набирає високі оберти. Увесь екранний час фільм не опускає високо піднятої планки з початку, але й не виходить йому цю планку перестрибнути.
Ми звикли, що у стандартній моделі фільму дія йде по наростаючій і найдраматичніша його частина чекає нас ближче до кінцівки. У «Чаппі» це відбувається трохи навпаки. Мабуть це зумовлено швидким темпом фільму і хоч найдраматичніша його частина відсунена ближче до початку ніж до кінця, але стрічка не зменшує обертів і до титрів. Творцям не вдалося пересунути драму трохи до кінця, але їм це добре не вийшло, тому що їм дуже добре вийшло дещо інше. А саме у них вийшло створити фільм так, щоб глядач більше співчував роботу ніж людині ( ну я так точно за робота більше переживав).
Трохи розчарувала кінцівка. Взагалі для мене кінцівка – це найважливіша частина стрічки. Саме від кінцівки залежить твоє враження про фільм. І у цьому випадку саме кінцівка не дотягнула до усього фільму. Прям напрошувалося трошечки більше трагедії… ну зовсім трохи.
Про гру акторів говорити багато не треба. Сігурні Вівер, як завжди на висоті. Х’ю Джекман, якщо й береться за якусь роль, то відіграє її на всі сто і ця стрічка не стала винятком. Дев Патель… ну той, що мільйонер з нетрів вже давно став хорошим актором. А усі інші актори ні в чому не програють вище сказаним.
Загалом фільм вийшов хорошим і непересічним. Через швидкий темп усі 2 години проходять практично на одному диханні. Не пошкодуйте декілька гривень і сходіть в кіно. І самі отримаєте задоволення, і допоможете Бломкампу в подальшій режисерській роботі ( він режисерує перезапуск франшизи «Чужий»).
Дуже оригінальне кіно. Це якщо відсутність сюжету можна назвати «оригінальністю» фільму.
На великих екранах України стрічка з’явиться на початку березня, але чи піде хтось на перегляд цієї режисерської халтурки я не знаю. Також я не буду казати вам, що фільм можна знайти майже на всіх піратських сайтах, ібо піратство, то не добре ;)
«Шалена карта» - це ремейк фільму «Гнів» 1986 року. Режисер Саймон Уест («Нестримні 2», «Лара Крофт: розкрадачка гробниць») відверто зхалтурив і зняв не фільм, а Шось… я просто не знаю як назвати це… можливо він започаткував якийсь новий жанр… фільм без сюжету наприклад -_-
Я не можу сказати про що стрічка, бо вона ні про що. Можу сказати, що там був Джейсон Стейтем (саме Стейтем, а не СтеТХем) в головній ролі і він як завжди бив поганих хлопців, правда навіть те, що не можна було споганити, а зокрема це бійки Сейтема, творці цього псевдо фільму споганили. Ще у цьому фільмі через кожних 10 хвилин була уповільнена зйомка, слоу мо тобто. І уповільнювали все, що тільки можна і не можна, через що фільм став не кращим, а тільки гіршим. Одним малесеньким плюсиком була атмосфера картини, в моментах з грою у Black Jack з’являлась якась мінімальна напруга. Ну але це фільму не допомогло. Кінострічка нелогічна і непослідовна. Переживань за долю головного героя абсолютно немає. Я б навіть був більше задоволений якби героя Стейтема нарешті завалили ті десятки мафіозі з якими він бився (хоч якась несподівана розв’язка).
От ще мені цікаво куди потратили бюджет фільму. З0 000 000 доларів. Можливо цю суму потратили на операторську роботу? Ні. А може на зарплатню акторів? Та ні. Крутий саундтрек? Знову ні. Круті спец ефекти? Та там взагалі їх немає. Ну а куди можна було діти стільки грошей? В нікуди, що творці картини успішно виконали. Ви тільки на хвилинку задумайтесь, що можна зробити з такою величезною купою грошей. Я б, наприклад, збудував з самих грошей замок і жив би в ньому до першого дощу, а може навіть і до другого.
Загалом фільм просто поганий. Стейтем як завжди всіх побив. Герої стрічки не розкриті. Логіки ніякої. Сюжет відсутній. А якогось змісту чи сенсу в цьому фільмі годі й шукати. Не дивіться, якщо коротко. Краще подумайте ті нещасні півтори годинки, як заробити 30 мільйонів.
Через відміну прокату фільму «Сходження Юпітер» в Україні, в кінотеатрах на тиждень швидше з’явилась стрічка «Kingsman: Таємна служба». Гідна заміна чи ні, цього вам ніхто не скаже, ібо ніхто не побачить «Сходження Юпітер». Ха-ха (жарти за 300). Принаймні в Україні і принаймні зараз. А поки можемо трошки порадіти за наш прокат, оскільки ми цей фільм побачили на тиждень швидше ніж США і Росія (Ура, Ура).
Картина розповість нам про секретну британську службу, яка уже багато-багато років бореться з злодіями, що загрожують світу. В центрі сюжету відбір кандидатів на заміну старому агентові служби. Фільм створено по однойменному коміксі. Режисер Меттью Вон.
Стрічка увесь час йде по наростаючій, що говорить нам про розвиток сюжету і персонажів, а це дуже навіть добре. Якщо спочатку фільм ледве витягує на таку кульгаву 5 з 10, то в кінці там тверда 8. Картина висміює секретні служби, всі їх круті технології, злодіїв з якими вони борються, костюмчики і таке інше. Якщо у першій половині екранного часу (загалом фільм йде 130 хв.) стрічка виглядає досить серйозною, то у другій половині починається дика наркоманія (в хорошому розумінні слова). Англійський гумор розбавляють американським і виходить дуже навіть смішно… прям дійсно смішно. А коли до цього добавити багато елементів, які ефектно виглядають в IMAX, то фільм можна впевнено назвати веселим атракціоном.
Про акторів нема чого і говорити. Колін Ферт, Семюель Л. Джексон, Майкл Кейн і Марк Стронг, вже легендарні актори, які записали до свого активу ще по одній хорошій ролі. Тільки Тарон Егертон, який грає головну роль у фільмі, молодий і не дуже відомий актор, але якщо він працюватиме так надалі, то можливо порівняється з вище переліченими зірками.
Отож, якщо ви обираєте між катанням на ковзанах і походом в кіно на «Kingsman: Таємна служба», то сміло беріть квитки в IMAX. Цей атракціон буде набагато веселішим ніж будь-який каток.
В українському прокаті (5 лютого) з’явився номінант аж на 8 статуеток Оскар, у тому числі і на найкращий фільм року, фільм «Гра в імітацію». Правда він давним-давно вже лежить в трюмах піратських кораблів, але можна і в кіно сходити, хоча б заради українського перекладу.
Картина розповість історію англійського математика Алана Тюрінга, який зі своєю командою намагається взламати код Enigma, за допомогою якого німці шифрували повідомлення під час другої світової війни. Стрічка основана на реальних подіях.
Той випадок коли бюджет фільму не все вирішує. Зняли за 14 000 000 заробили 134 000 000 і це ще не у всіх країнах прокат закінчився.
Скажем так. В фільмі є дві основні теми. Одна з них це процес взлому енігми і є ще одна тема, яка набагато важливіша (не скажу, що це за друга така тема, ібо це буде спойлером) . У трейлерах і описах про цю другу важливу тему, назвемо її тема «Х», не сказано практично нічого. Доки фільм не побачиш, то не будеш знати на чому він замішаний, а замішаний він на темі «Х». Комусь ця тема «Х» може не сподобадись, особливо дуже серйозним мужикам, які живуть по своїх таких поняттях, але саме ця тема робить фільм в рази драматичнішим. Тому сказати, що фільм на 100% про код Enigma не можна, фільм більше про тему «Х».
Стрічка йде майже дві години і вона так і ділиться: перша половина – Enigma; друга половина – основна, драматичніша, цікавіша і несподіваніша. Спад у фільмі якраз тоді коли картина перелазить з одної теми на іншу, тоді стає трошки нуднувато порівняно з усіма іншими частинами стрічки.
Окремо треба сказати про гру Бенедикта Камбербетча (Алан Тюрінг). Він зіграв так, як ніхто інший не зміг би. Якщо спочатку він грав такого собі Шелдона Купера, то в кінці фільму його герой був розкритий повністю і зважаючи на тему «Х», зіграти таку роль, щоб тобі повірили було дуже важко. Я не фанат Камбербетча, але він прям молодець… прям більше ніж молодець… от прям зіграв на 200%... прям Оскар.
Ну і якщо говорити про премію «Оскар», то тут хіба Камбербетч візьме кращу чоловічу роль. Ну а щодо інших номінацій, то кращий монтаж там « Готель «Гранд Будапешт» візьме; за саундтрек з «Інтерстелларом» нема чого змагатись; Кіра Найтлі на фоні Камбербетча не переконала і не заслужила статуетку за кращу жіночу роль другого плану, ну а про фільм, як найкращий у цьому році я не можу сказати бо я всіма руками і ногами за стрічку «Одержимість». Ну але це все моя чисто суб’єктивна і не авторитетна думка.
А загалом, то нема різниці чи в кіно, чи вдома, але цей фільм варто переглянути.
"Американцы, они же тупы-ы-ы-е" М. Задорнов
Не фанат Задорнова, просто цитата зверху чудово описує фільм.
Яких тільки пограбувань не було у світі кіно: по-італійськи, по-французьки, по-бразильськи, по-англійськи і навіть по-казахськи, але якщо зрівнювати по фільмах, то «Пограбування по-американськи» найубогіше і найдурніше пограбування на цьому світі. Зараз розкажу чому.
Стрічка стартувала в українському прокаті 22 січня. Режисером фільму був Сарік Адреасян (Якщо вам знайоме це прізвище, то ви мабуть бачили погане кіно в цьому житті), який паралельно з цим фільмом знімав ще купу картин. При бюджеті в 10 000 000 зелених стрічка на даний момент заробила в 3 рази більше (Точнішихх даних не знайшов).
Фільм йде півтори години, здається це порівняно не багато, але за цей час ваш мозок встигне вибухнути декілька разів. Головною причиною цих вибухів є сценарій, а точніше сказати сценарію взагалі НЕМАЄ!!!!!! Це якась пародія на діалоги між темношкірими гангстерами. У деяких моментах герої говорять по 5 хвилин одне і теж саме просто різними словами, а деколи взагалі одні і ті ж самі слова декілька хвилин. Тупість і убогість фраз просто вражає, а часом були настільки бридкі описи, що якби ви сходили на цей фільм з дівчиною, то вона б вас скоріш за все кинула… на місці… через бедро…головою в попкорн.
Якщо ви звикли дивитися фільми з детально продуманим, неординарним і цікавим планом пограбування, то ця картина стане для вас неприємною новинкою. План пограбування примітивний і на нього виділено всього 5 хвилин екранного часу, 15 хвилин на саме пограбування і 5 хвилин титри, а весь інший час ми будемо слухати тупі і неінформативні діалоги. В фільмі є натяк на якусь філософію, якою режисер хоче пояснити пограбування банку не тільки заради грошей, але все що у фільмі є філософського, то це мабуть дві цитати видатних діячів США. В кінці картини нам стараються розкрити те, що фільм хотів донести, нібито братерство цінніше за гроші ііііі…ВЕСЬ ФІЛЬМ В ГІМНО, А В КІНЦІ ВИ ХОЧЕТЕ ЦЕ ВИПРАВИТИ??????? Краще б короткометражку зняли, менше часу б потратив на цей «шедевр». Також у фільмі були туалетні жарти, від яких мене досі тіпає, але не хочу про це згадувати.
Про акторів скажу тільки, що вони відомі і знімались колись в бестселерах, але є такі ролі, які неможливо зіграти гарно, тому що така роль - це вже величезна пляма на твоїй кар’єрі.
Підводячи підсумок, я просто охарактеризую все, що відбувалося у фільмі однією картинкою.
Драматичний фільм «Нескорений», завоював любов глядачів у світі ( В Росії прокат тільки стартував, а в Україні фільм стартує з 5 лютого), але відгуки критиків не всі схвальні, хоч більшості картина сподобалась. При бюджеті в 65 мільйонів доларів картина зібрала вже біля 240 мільйонів зелених. Оцінки: КиноПоиск 7,32; IMDb 7,2. Стрічка мінована на 3 статуетки Оскар ( Кращий звук, найкраща операторська робота, найкращий монтаж звуку), хоч і не найпрестижніших, але все ж це Оскар.
Фільм «Нескорений», режисером якого була Анджеліна Джолі, а сценарій якому писали брати Коен, оснований на реальних подіях, які відбувалися у другій світовій війні. Картина розповість нам про Олімпійського чемпіона з легкої атлетики Луі Замперіні і про те, як на війні він потрапив до японського полону.
Стрічка охоплює практично усе життя героя: розповідає про його молодість, юність, що було з героєм до війни і після війни аж до смерті ( трошки в кінці фільму), але основний акцент робиться на періоді другої світової. Те, що показано на екрані повністю виправдовує назву фільму, хоча в деяких моментах головний герой видається просто покірним. Якщо говорити загалом, то фільм має хороший сюжет, дуже навіть класний сценарій і навіть таку свою власну атмосферу. З першої хвилини і десь до 100-ої (фільм йде 2 години 15 хвилин) фільм повільно набирає градус напруги, але потім спадає так і не дострибнувши до планки такої собі справжньої драми. Ну я б пояснив це тим, що у якихось моментах кінофільму тобі стає шкода героя, але не до ходить до того, щоб ти по справжньому співпереживав йому, ти просто сприймаєш те, що відбувається на екрані як належне, що так і має бути. Ну і найбільше драматичності у фільмі мабуть додає факт, що це відбувалося насправді. Через вище перераховані причини фільм дивиться легко весь екранний час.
До оголошення номінантів на Оскар багато хто вважав «Нескореного» одним з претендентів на кращий фільм року. Проте фільм номінований тільки на 3 номінації і на не найпрестижніші, а ще коли врахувати, що в номінаціях на кращий звук і кращий монтаж звуку присутній фільм «Інтерстеллар», то можна гарантувати, що «Нескорений» їх не візьме. Щодо кращої операторської роботи, то я так впевнено говорити не можу, оскільки «Нескорений» майже ідеально знятий якщо говорити саме про операторську роботу.
Підсумовоючи можу сказати, що фільм хороший, оригінальний в цілому і в моментах при описі війни, з гарною акторською грою і прекрасним сценарієм і ще багато в ньому позитивного, але чекати від нього душороздераючої драми не приходиться. Сходити на цей фільм треба, але краще його переглянути в звичайному 2D кінозалі оскільки 3D чи IMAX там нічого не вирішує.
Бложенька
民調
民意調查是什麼?民調什麼意思?
民意調查又稱為輿論調查或民意測驗,簡稱民調。一般而言,民調是一種為了解公眾對某些政治、社會問題與政策的意見和態度,由專業民調公司或媒體進行的調查方法。
目的在於通過網路、電話、或書面等媒介,對大量樣本的問卷調查抽樣,利用統計學的抽樣理論來推斷較為客觀,且能較為精確地推論社會輿論或民意動向的一種方法。
以下是民意調查的一些基本特點和重要性:
抽樣:由於不可能向每一個人詢問意見,所以調查者會選擇一個代表性的樣本進行調查。這樣本的大小和抽樣方法都會影響調查的準確性和可靠性。
問卷設計:為了確保獲得可靠的結果,問卷必須經過精心設計,問題要清晰、不帶偏見,且易於理解。
數據分析:收集到的數據將被分析以得出結論。這可能包括計算百分比、平均值、標準差等,以及更複雜的統計分析。
多種用途:民意調查可以用於各種目的,包括政策制定、選舉預測、市場研究、社會科學研究等。
限制:雖然民意調查是一個有價值的工具,但它也有其限制。例如,樣本可能不完全代表目標人群,或者問卷的設計可能導致偏見。
影響決策:民意調查的結果常常被政府、企業和其他組織用來影響其決策。
透明度和誠實:為了維護調查的可信度,調查組織應該提供其調查方法、樣本大小、抽樣方法和可能的誤差範圍等詳細資訊。
民調是怎麼調查的?
民意調查(輿論調查)的意義是指為瞭解大多數民眾的看法、意見、利益與需求,以科學、系統與公正的資料,蒐集可以代表全部群眾(母體)的部分群眾(抽樣),設計問卷題目後,以人工或電腦詢問部分民眾對特定議題的看法與評價,利用抽樣出來部分民眾的意見與看法,來推論目前全部民眾的意見與看法,藉以衡量社會與政治的狀態。
以下是進行民調調查的基本步驟:
定義目標和目的:首先,調查者需要明確調查的目的。是要了解公眾對某個政策的看法?還是要評估某個政治候選人的支持率?
設計問卷:根據調查目的,研究者會設計一份問卷。問卷應該包含清晰、不帶偏見的問題,並避免導向性的語言。
選擇樣本:因為通常不可能調查所有人,所以會選擇一部分人作為代表。這部分人被稱為“樣本”。最理想的情況是使用隨機抽樣,以確保每個人都有被選中的機會。
收集數據:有多種方法可以收集數據,如面對面訪問、電話訪問、郵件調查或在線調查。
數據分析:一旦數據被收集,研究者會使用統計工具和技術進行分析,得出結論或洞見。
報告結果:分析完數據後,研究者會編寫報告或發布結果。報告通常會提供調查方法、樣本大小、誤差範圍和主要發現。
解釋誤差範圍:多數民調報告都會提供誤差範圍,例如“±3%”。這表示實際的結果有可能在報告結果的3%範圍內上下浮動。
民調調查的質量和可信度很大程度上取決於其設計和實施的方法。若是由專業和無偏見的組織進行,且使用科學的方法,那麼民調結果往往較為可靠。但即使是最高質量的民調也會有一定的誤差,因此解讀時應保持批判性思考。
為什麼要做民調?
民調提供了一種系統性的方式來了解大眾的意見、態度和信念。進行民調的原因多種多樣,以下是一些主要的動機:
政策制定和評估:政府和政策制定者進行民調,以了解公眾對某一議題或政策的看法。這有助於制定或調整政策,以反映大眾的需求和意見。
選舉和政治活動:政黨和候選人通常使用民調來評估自己在選舉中的地位,了解哪些議題對選民最重要,以及如何調整策略以吸引更多支持。
市場研究:企業和組織進行民調以了解消費者對產品、服務或品牌的態度,從而制定或調整市場策略。
社會科學研究:學者和研究者使用民調來了解人們的社會、文化和心理特征,以及其與行為的關係。
公眾與媒體的期望:民調提供了一種方式,使公眾、政府和企業得以了解社會的整體趨勢和態度。媒體也經常報導民調結果,提供公眾對當前議題的見解。
提供反饋和評估:無論是企業還是政府,都可以透過民調了解其表現、服務或政策的效果,並根據反饋進行改進。
預測和趨勢分析:民調可以幫助預測某些趨勢或行為的未來發展,如選舉結果、市場需求等。
教育和提高公眾意識:通過進行和公布民調,可以促使公眾對某一議題或問題有更深入的了解和討論。
民調可信嗎?
民意調查的結果數據隨處可見,尤其是政治性民調結果幾乎可說是天天在新聞上放送,對總統的滿意度下降了多少百分比,然而大家又信多少?
在景美市場的訪問中,我們了解到民眾對民調有一些普遍的觀點。大多數受訪者表示,他們對民調的可信度存有疑慮,主要原因是他們擔心政府可能會在調查中進行操控,以符合特定政治目標。
受訪者還提到,民意調查的結果通常不會對他們的投票意願產生影響。換句話說,他們的選擇通常受到更多因素的影響,例如候選人的政策立場和政府做事的認真與否,而不是單純依賴民調結果。
從訪問中我們可以得出的結論是,大多數民眾對民調持謹慎態度,並認為它們對他們的投票決策影響有限。
民調
民意調查是什麼?民調什麼意思?
民意調查又稱為輿論調查或民意測驗,簡稱民調。一般而言,民調是一種為了解公眾對某些政治、社會問題與政策的意見和態度,由專業民調公司或媒體進行的調查方法。
目的在於通過網路、電話、或書面等媒介,對大量樣本的問卷調查抽樣,利用統計學的抽樣理論來推斷較為客觀,且能較為精確地推論社會輿論或民意動向的一種方法。
以下是民意調查的一些基本特點和重要性:
抽樣:由於不可能向每一個人詢問意見,所以調查者會選擇一個代表性的樣本進行調查。這樣本的大小和抽樣方法都會影響調查的準確性和可靠性。
問卷設計:為了確保獲得可靠的結果,問卷必須經過精心設計,問題要清晰、不帶偏見,且易於理解。
數據分析:收集到的數據將被分析以得出結論。這可能包括計算百分比、平均值、標準差等,以及更複雜的統計分析。
多種用途:民意調查可以用於各種目的,包括政策制定、選舉預測、市場研究、社會科學研究等。
限制:雖然民意調查是一個有價值的工具,但它也有其限制。例如,樣本可能不完全代表目標人群,或者問卷的設計可能導致偏見。
影響決策:民意調查的結果常常被政府、企業和其他組織用來影響其決策。
透明度和誠實:為了維護調查的可信度,調查組織應該提供其調查方法、樣本大小、抽樣方法和可能的誤差範圍等詳細資訊。
民調是怎麼調查的?
民意調查(輿論調查)的意義是指為瞭解大多數民眾的看法、意見、利益與需求,以科學、系統與公正的資料,蒐集可以代表全部群眾(母體)的部分群眾(抽樣),設計問卷題目後,以人工或電腦詢問部分民眾對特定議題的看法與評價,利用抽樣出來部分民眾的意見與看法,來推論目前全部民眾的意見與看法,藉以衡量社會與政治的狀態。
以下是進行民調調查的基本步驟:
定義目標和目的:首先,調查者需要明確調查的目的。是要了解公眾對某個政策的看法?還是要評估某個政治候選人的支持率?
設計問卷:根據調查目的,研究者會設計一份問卷。問卷應該包含清晰、不帶偏見的問題,並避免導向性的語言。
選擇樣本:因為通常不可能調查所有人,所以會選擇一部分人作為代表。這部分人被稱為“樣本”。最理想的情況是使用隨機抽樣,以確保每個人都有被選中的機會。
收集數據:有多種方法可以收集數據,如面對面訪問、電話訪問、郵件調查或在線調查。
數據分析:一旦數據被收集,研究者會使用統計工具和技術進行分析,得出結論或洞見。
報告結果:分析完數據後,研究者會編寫報告或發布結果。報告通常會提供調查方法、樣本大小、誤差範圍和主要發現。
解釋誤差範圍:多數民調報告都會提供誤差範圍,例如“±3%”。這表示實際的結果有可能在報告結果的3%範圍內上下浮動。
民調調查的質量和可信度很大程度上取決於其設計和實施的方法。若是由專業和無偏見的組織進行,且使用科學的方法,那麼民調結果往往較為可靠。但即使是最高質量的民調也會有一定的誤差,因此解讀時應保持批判性思考。
為什麼要做民調?
民調提供了一種系統性的方式來了解大眾的意見、態度和信念。進行民調的原因多種多樣,以下是一些主要的動機:
政策制定和評估:政府和政策制定者進行民調,以了解公眾對某一議題或政策的看法。這有助於制定或調整政策,以反映大眾的需求和意見。
選舉和政治活動:政黨和候選人通常使用民調來評估自己在選舉中的地位,了解哪些議題對選民最重要,以及如何調整策略以吸引更多支持。
市場研究:企業和組織進行民調以了解消費者對產品、服務或品牌的態度,從而制定或調整市場策略。
社會科學研究:學者和研究者使用民調來了解人們的社會、文化和心理特征,以及其與行為的關係。
公眾與媒體的期望:民調提供了一種方式,使公眾、政府和企業得以了解社會的整體趨勢和態度。媒體也經常報導民調結果,提供公眾對當前議題的見解。
提供反饋和評估:無論是企業還是政府,都可以透過民調了解其表現、服務或政策的效果,並根據反饋進行改進。
預測和趨勢分析:民調可以幫助預測某些趨勢或行為的未來發展,如選舉結果、市場需求等。
教育和提高公眾意識:通過進行和公布民調,可以促使公眾對某一議題或問題有更深入的了解和討論。
民調可信嗎?
民意調查的結果數據隨處可見,尤其是政治性民調結果幾乎可說是天天在新聞上放送,對總統的滿意度下降了多少百分比,然而大家又信多少?
在景美市場的訪問中,我們了解到民眾對民調有一些普遍的觀點。大多數受訪者表示,他們對民調的可信度存有疑慮,主要原因是他們擔心政府可能會在調查中進行操控,以符合特定政治目標。
受訪者還提到,民意調查的結果通常不會對他們的投票意願產生影響。換句話說,他們的選擇通常受到更多因素的影響,例如候選人的政策立場和政府做事的認真與否,而不是單純依賴民調結果。
從訪問中我們可以得出的結論是,大多數民眾對民調持謹慎態度,並認為它們對他們的投票決策影響有限。
民調
民意調查是什麼?民調什麼意思?
民意調查又稱為輿論調查或民意測驗,簡稱民調。一般而言,民調是一種為了解公眾對某些政治、社會問題與政策的意見和態度,由專業民調公司或媒體進行的調查方法。
目的在於通過網路、電話、或書面等媒介,對大量樣本的問卷調查抽樣,利用統計學的抽樣理論來推斷較為客觀,且能較為精確地推論社會輿論或民意動向的一種方法。
以下是民意調查的一些基本特點和重要性:
抽樣:由於不可能向每一個人詢問意見,所以調查者會選擇一個代表性的樣本進行調查。這樣本的大小和抽樣方法都會影響調查的準確性和可靠性。
問卷設計:為了確保獲得可靠的結果,問卷必須經過精心設計,問題要清晰、不帶偏見,且易於理解。
數據分析:收集到的數據將被分析以得出結論。這可能包括計算百分比、平均值、標準差等,以及更複雜的統計分析。
多種用途:民意調查可以用於各種目的,包括政策制定、選舉預測、市場研究、社會科學研究等。
限制:雖然民意調查是一個有價值的工具,但它也有其限制。例如,樣本可能不完全代表目標人群,或者問卷的設計可能導致偏見。
影響決策:民意調查的結果常常被政府、企業和其他組織用來影響其決策。
透明度和誠實:為了維護調查的可信度,調查組織應該提供其調查方法、樣本大小、抽樣方法和可能的誤差範圍等詳細資訊。
民調是怎麼調查的?
民意調查(輿論調查)的意義是指為瞭解大多數民眾的看法、意見、利益與需求,以科學、系統與公正的資料,蒐集可以代表全部群眾(母體)的部分群眾(抽樣),設計問卷題目後,以人工或電腦詢問部分民眾對特定議題的看法與評價,利用抽樣出來部分民眾的意見與看法,來推論目前全部民眾的意見與看法,藉以衡量社會與政治的狀態。
以下是進行民調調查的基本步驟:
定義目標和目的:首先,調查者需要明確調查的目的。是要了解公眾對某個政策的看法?還是要評估某個政治候選人的支持率?
設計問卷:根據調查目的,研究者會設計一份問卷。問卷應該包含清晰、不帶偏見的問題,並避免導向性的語言。
選擇樣本:因為通常不可能調查所有人,所以會選擇一部分人作為代表。這部分人被稱為“樣本”。最理想的情況是使用隨機抽樣,以確保每個人都有被選中的機會。
收集數據:有多種方法可以收集數據,如面對面訪問、電話訪問、郵件調查或在線調查。
數據分析:一旦數據被收集,研究者會使用統計工具和技術進行分析,得出結論或洞見。
報告結果:分析完數據後,研究者會編寫報告或發布結果。報告通常會提供調查方法、樣本大小、誤差範圍和主要發現。
解釋誤差範圍:多數民調報告都會提供誤差範圍,例如“±3%”。這表示實際的結果有可能在報告結果的3%範圍內上下浮動。
民調調查的質量和可信度很大程度上取決於其設計和實施的方法。若是由專業和無偏見的組織進行,且使用科學的方法,那麼民調結果往往較為可靠。但即使是最高質量的民調也會有一定的誤差,因此解讀時應保持批判性思考。
為什麼要做民調?
民調提供了一種系統性的方式來了解大眾的意見、態度和信念。進行民調的原因多種多樣,以下是一些主要的動機:
政策制定和評估:政府和政策制定者進行民調,以了解公眾對某一議題或政策的看法。這有助於制定或調整政策,以反映大眾的需求和意見。
選舉和政治活動:政黨和候選人通常使用民調來評估自己在選舉中的地位,了解哪些議題對選民最重要,以及如何調整策略以吸引更多支持。
市場研究:企業和組織進行民調以了解消費者對產品、服務或品牌的態度,從而制定或調整市場策略。
社會科學研究:學者和研究者使用民調來了解人們的社會、文化和心理特征,以及其與行為的關係。
公眾與媒體的期望:民調提供了一種方式,使公眾、政府和企業得以了解社會的整體趨勢和態度。媒體也經常報導民調結果,提供公眾對當前議題的見解。
提供反饋和評估:無論是企業還是政府,都可以透過民調了解其表現、服務或政策的效果,並根據反饋進行改進。
預測和趨勢分析:民調可以幫助預測某些趨勢或行為的未來發展,如選舉結果、市場需求等。
教育和提高公眾意識:通過進行和公布民調,可以促使公眾對某一議題或問題有更深入的了解和討論。
民調可信嗎?
民意調查的結果數據隨處可見,尤其是政治性民調結果幾乎可說是天天在新聞上放送,對總統的滿意度下降了多少百分比,然而大家又信多少?
在景美市場的訪問中,我們了解到民眾對民調有一些普遍的觀點。大多數受訪者表示,他們對民調的可信度存有疑慮,主要原因是他們擔心政府可能會在調查中進行操控,以符合特定政治目標。
受訪者還提到,民意調查的結果通常不會對他們的投票意願產生影響。換句話說,他們的選擇通常受到更多因素的影響,例如候選人的政策立場和政府做事的認真與否,而不是單純依賴民調結果。
從訪問中我們可以得出的結論是,大多數民眾對民調持謹慎態度,並認為它們對他們的投票決策影響有限。
民調
Дедик сервер
Абузоустойчивый сервер для работы с Хрумером, GSA и всевозможными скриптами!
Есть дополнительная системах скидок, читайте описание в разделе оплата
Виртуальные сервера (VPS/VDS) и Дедик Сервер: Оптимальное Решение для Вашего Проекта
В мире современных вычислений виртуальные сервера (VPS/VDS) и дедик сервера становятся ключевыми элементами успешного бизнеса и онлайн-проектов. Выбор оптимальной операционной системы и типа сервера являются решающими шагами в создании надежной и эффективной инфраструктуры. Наши VPS/VDS серверы Windows и Linux, доступные от 13 рублей, а также дедик серверы, предлагают целый ряд преимуществ, делая их неотъемлемыми инструментами для развития вашего проекта.
Мощный дедик
Аренда мощного дедика (VPS): Абузоустойчивость, Эффективность, Надежность и Защита от DDoS от 13 рублей
Выбор виртуального сервера - это важный этап в создании успешной инфраструктуры для вашего проекта. Наши VPS серверы предоставляют аренду как под операционные системы Windows, так и Linux, с доступом к накопителям SSD eMLC. Эти накопители гарантируют высокую производительность и надежность, обеспечивая бесперебойную работу ваших приложений независимо от выбранной операционной системы.
выбрать сервер
Абузоустойчивый сервер для работы с Хрумером, GSA и всевозможными скриптами!
Есть дополнительная системах скидок, читайте описание в разделе оплата
Высокоскоростной Интернет: До 1000 Мбит/с**
Скорость интернет-соединения - еще один важный момент для успешной работы вашего проекта. Наши VPS серверы, арендуемые под Windows и Linux, предоставляют доступ к интернету со скоростью до 1000 Мбит/с, обеспечивая быструю загрузку веб-страниц и высокую производительность онлайн-приложений на обеих операционных системах.
Виртуальный выделенный сервер vps
Абузоустойчивый сервер для работы с Хрумером, GSA и всевозможными скриптами!
Есть дополнительная системах скидок, читайте описание в разделе оплата
Высокоскоростной Интернет: До 1000 Мбит/с
Скорость интернет-соединения играет решающую роль в успешной работе вашего проекта. Наши VPS/VDS серверы, поддерживающие Windows и Linux, обеспечивают доступ к интернету со скоростью до 1000 Мбит/с. Это гарантирует быструю загрузку веб-страниц и высокую производительность онлайн-приложений на обеих операционных системах.
Итак, при выборе виртуального выделенного сервера VPS, обеспечьте своему проекту надежность, высокую производительность и защиту от DDoS. Получите доступ к качественной инфраструктуре с поддержкой Windows и Linux уже от 13 рублей
виртуальный выделенный сервер vps
Абузоустойчивый серверов для Хрумера и GSA AMSTERDAM!!!
Высокоскоростной Интернет: До 1000 Мбит/с
Скорость интернет-соединения играет решающую роль в успешной работе вашего проекта. Наши VPS/VDS серверы, поддерживающие Windows и Linux, обеспечивают доступ к интернету со скоростью до 1000 Мбит/с. Это гарантирует быструю загрузку веб-страниц и высокую производительность онлайн-приложений на обеих операционных системах.
Итак, при выборе виртуального выделенного сервера VPS, обеспечьте своему проекту надежность, высокую производительность и защиту от DDoS. Получите доступ к качественной инфраструктуре с поддержкой Windows и Linux уже от 13 рублей
Дедикатед Серверы
Абузоустойчивые сервера в Амстердаме, они позволят работать с сайтами которые не открываются в РФ, работая Хрумером и GSA пробив намного выше.
Виртуальные сервера (VPS/VDS) и Дедик Сервер: Оптимальное Решение для Вашего Проекта
В мире современных вычислений виртуальные сервера (VPS/VDS) и дедик сервера становятся ключевыми элементами успешного бизнеса и онлайн-проектов. Выбор оптимальной операционной системы и типа сервера являются решающими шагами в создании надежной и эффективной инфраструктуры. Наши VPS/VDS серверы Windows и Linux, доступные от 13 рублей, а также дедик серверы, предлагают целый ряд преимуществ, делая их неотъемлемыми инструментами для развития вашего проекта.
Высокоскоростной Интернет: До 1000 Мбит/с